باران

ساخت وبلاگ

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:18

از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چه ميدانيد؟

همانطور که ميدانيد، آسان ترين راهي که ميتوان توسط آن امنيت خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در اين بين اما در سال هاي اخير تعداد انواع اين نوع حفاظ ها بسيار بيشتر از گذشته شده است. شايد در گذشته تنها از حفاظ هاي چوبي و يا آهني استفاده مي شد اما امروزه نرده محافظ آهني طرح دار پنجره نيز به ليست حفاظ هايي که در حفظ امنيت ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره  و انواع آن آشنايي نداريد در اين بخش با ما همراه شويد.

نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چيست؟

زماني که صحبت از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان نرده محافظ آهني طرح دار پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره قابل مقايسه نيست.

چرا نرده محافظ آهني طرح دار پنجره؟

حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده محافظ آهني طرح دار پنجره را انتخاب کنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از نرده محافظ آهني طرح دار پنجره در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

کيفيت نرده بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد. در اين بين  حفاظ پنجره ساختمان نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده محافظ آهني طرح دار پنجره چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.

اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد. هرچند استفاده از اين نوع نرده محافظ آهني طرح دار پنجره ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

براي اطلاع از قيمت قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : از,نرده,محافظ,آهنی,طرح,دار,پنجره,چه,میدانید؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:33

همه چيز درباره قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده ازحفاظ شاخ گوزني است.

در اين بين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد

چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد

و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ نخل مرداب در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود.

زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد

تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد

برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد.

البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود.

در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است.

شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد.

بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد.

بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد

به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد.

اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است

که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود.

شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است

که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند

پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد.

ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

همانطور که گفتيم  نزديک  همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند.

آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد

اما معمولا حفاظ شاخ گوزني با ارتفاع بين يک متر لغايت يک متر و نصف ساخته مي شود.

ارتفاع به واقعيت از جمله مهمترين بخش هايي است که روي بها حفاظ ها اثر گذار خواهد بود.

ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را برگزيدن کنيد

اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و گونه حفاظ و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

تراکم حفاظ به درستي با به کارگيري ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است.

هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم کم و بيش تر خواهد بود.

تراکم ذيل به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد،

خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود.

تراکم اين گونه حفاظ ها مايه امنيت زياد بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزني به انواع مختلفي بخش بندي مي شود

که از آنگونه آنها مي نا به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و وانگهي بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد کاربرد قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است.

اين گونه نرده ها به راستي به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند.

خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است.

هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده قيمت مشخصي هستي ندارد

و مي توان گفت که بها نرده ها به شمار شاخه، پهنا و ارتفاع آنها پيوستگي دارد.

اين گونه حفاظ شاخ گوزني معمولا برتري هاي بسياري دارد

که از آنگونه آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد.

عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است

و وانگهي در جهت هاي مختلف قابل استعمال خواهند بود.

همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين گونه از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست.

مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ شاخ گوزني سرنيزه اي و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يکي از اجناس حفاظ شاخ گوزني، حفاظ آهني است.

اين گونه حفاظ ها در برگيرنده ميله هاي عمودي است.

حفاظ سرنيزه اي اما احد از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد

که همه ما آنها را ميشناسيم.

همچنان مي طاقت گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد.

اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به گونه ها مختلف ساخته خواهد شد.

اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند

که از آنگونه آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و وانگهي ??? متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني ساده

نرده بارو حفاظ ساده هم گرد از انواعي است که بايد آن را مورد بهره‌گيري قرار دهيد.

از آنگونه مدل هاي زياد کاربردي هم در اين گويه باره استفاده پيمان مي گيرد

که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد.

همگي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد،

از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد

گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند

که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد احتياج است

لغايت بتوان در اين زمينه امنيت را برپايي کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

بهتر است از فضا هاي معتبر در اين گويه کاربرد کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج را از فروشنده هاي معتبر بخواهيد تا دچار مشکل در اين زمينه نشويد.

 

معرفي حفاظ شاخ گوزني در کرج

حفاظ شاخ گوزني يک نوع از انواع حفاظ هاي روي ديوار است

که به جهت بالا رفتن سطح ايمني و امنيت منازل مختلف در کنار زيبايي ظاهري

و رنگ و لعابي نو بخشيدن به نماي خارجي منازل مختلف مورد استفاده واقع مي گردد.

با توجه به نوسانات مختلف قيمت ها نمي توان به طور دقيق قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر ديگري را اعلام نمود. با اين وجود با توجه به توليدکنندگان و

نيز نصاب هاي مختلف زيادي که در کرج وجود دارد، مي توان اذعان داشت

که قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج نسبت به ساير شهرهاي ديگر مقرون به صرفه تر است.

اين مقرون به صرفه بودن به دو جهت مي باشد. اولين دليل قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

که نسبت به ساير شهرهاي کشور پايين تر و مناسب تر مي باشد

و دومين دليل که هر کسي رو به خريد حفاظ شاخ گوزني در کرج مي کند،

کيفيت کار بالاي نصاب ها و توليدکنندگان کرجي است که نسبت به ساير شهرهاي

ديگر بسيار بالاتر مي باشد. وجود اين دو مولفه در کنار يکديگر سبب شده است

تا به جهت تضمين مالي و جاني منازل مسکوني خود قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

را در نظر نگرفت و تنها کيفيت بالا و استقامت فوق العاده بي نظير آن را در نظر

گرفت و قيمت آن را جزء آخرين فاکتور در اين راستا دانست.


قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج؛ مقرون به صرفه و ايده آل

اگر قصد خريد حفاظ شاخ گوزني را به جهت تضمين امنيت و آسايش خود داريد

و مي خواهيد در عين حال که آسايش و امنيت خود را تضمين مي کنيد،

زيبايي منحصر به فردي به نماي منزل خويش ببخشيد، بايد در نظر داشته باشيد

که عوامل مختلفي است که در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر و ديار ديگري موثر مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين عوامل و نکات اشاره کنيم تا بر همگان تبيين گردد

که اگر با قيمت هاي متفاوت و مختلف زيادي مواجه گشتيد، نبايستي

اين قيمت ها شما را سر در گم سازد؛ بلکه عوامل مختلفي سبب

اختلاف قيمت ها شده است که ما در اينجا براي شفاف سازي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

اين عوامل مختلف را نام مي بريم تا با ديدي باز به خريد حفاظ شاخ گوزني

يا هر نوع ديگري از حفاظ ها مبادرت ورزيد. اين عوامل عبارتند از:

?- ارتفاع و ابعاد مختلف حفاظ شاخ گوزني

اولين فاکتور در تعيين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج ارتفاع و ابعاد مختلف

اين نوع از حفاظ هاست. چرا که معمولا حفاظ شاخ گوزني را در ابعاد و ارتفاع هاي

مختلفي طراحي مي کنند که هر يک از اين ابعاد مختلف در تعيين نرخ دقيق

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج متفاوت مي باشد. ضمن اينکه امروزه

با توجه به ارتفاع ديوار برخي از منازل که بسيار پايين مي باشد و عبور از آن ها بسيار

راحت و بدون هيچ دردسري صورت مي پذيرد، اين دسته از افراد مي توانند

ارتفاع هاي مدنظر خود را سفارش دهند تا متناسب با ارتفاع ديوار آن ها ارتفاع حفاظ شاخ گوزني

نيز تعيين گردد تا بتوان با اندازه اي بيشتر و در قالب ابعاد وسيع تر خيال خود را از لحاظ عدم ورود

سارقين به داخل منازل آن ها تا حد بسيار زياد راحت و آسوده خاطر نمود.

پس اگر ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بيشتر از حد استاندارد خود باشد يا از ميان ابعاد مختلفي

که در بازار وجود دارد، بزرگترين ارتفاع و وسيع ترين ابعاد را براي محافظت

از جان و مال خود روي ديوار خانه هاي خود برگزيده شود، طبيعتا قيمت آن نيز نسبت

به ارتفاع ها و ابعاد کوچک تر، کمتر مي باشد. پس توجه به اين نکته

پيش از خريد حفاظ شاخ گوزني بسيار حائز اهميت است.

توجه به نوع آهن مصرفي و ميلگرد در قيمت نهايي حفاظ شاخ گوزني


?- نوع آهن مصرفي و ميلگرد

نوع آهن مصرفي نيز تأثير بسزايي در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج دارد.

ضمن اينکه اصولا در ساخت و طراحي حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد استفاده مي شود.

هر چقدر تراکم و شلوغي اين ميلگردها با توجه به انواع و اقسام حفاظ هاي بالاي ديوار بيشتر باشد،

قيمت نهايي آن ها نيز بيشتر است. به هنگام خريد حفاظ آهني بايد در نظر داشت

که برخي از مدل هاي مختلف اين نوع از حفاظ ها از تراکم بالاتري نسبت به برخي ديگر برخوردار هستند

که اين امر به نوبه خود سبب بالاتر رفتن قيمت آن ها مي شود.

چرا که اگر تراکم و شلوغي بيشتر باشد، عبور و نفوذ کردن از آن ها بيشتر خواهد بود

و در صورتي که تراکم کم باشد، ممکن است يک سارق حرفه اي با توجه به تعداد کم ميلگردهاي

به کار گرفته شده در حفاظ هاي آهني به راحتي آن ها را کنار زده و خود را

به درون ساختمان ها وارد سازد و زحمت چندين ساله يک فرد را به يکباره

به يغما ببرد. بنابراين توجه به تعداد ميلگرد و تراکم کم و زياد آن ها در حفاظ شاخ گوزني

نيز از ديگر علل بالا و پايين آمدن قيمت هاست. اگر در جايي قيمتي پايين تر

از قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج مشاهده کرديد، حتما تراکم و شلوغي

ميلگردهاي به کار رفته شده در آن ها و نيز تعداد ستون هاي به کار رفته شده

در آن ها را با شلوغي هاي بسيار زيادتر و ستون هاي بيشتر حفاظ شاخ گوزني

در کرج مقايسه کنيد و خيلي عجولانه با توجه به قيمت پايين اقدام به خريد

نکنيد و پول خود را صرف حفاظ هاي بي کيفيت با تراکم پايين نکنيد؛

بلکه با هزينه اي نه چندان بيشتر آسايش و آرامش را براي خود به ارمغان آوريد.

?- توجه به وزن آهن

وزن آهن به کار گرفته شده در حفاظ شاخ گوزني هر چقدر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت آن نيز به مراتب بيشتر خواهد شد. بنابراين به هنگام خريد

حفاظ شاخ گوزني مي بايست به اين نکات توجه شود. چرا که تجربه ثابت کرده است

برخي از مشتريان بلافاصله با اعلام قيمت پايين تر برخي از توليد کنندگان

رو به خريد محصول توليدي آن ها مي برند بدون آنکه وزن آهن به

کار رفته شده در هر يک از اين حفاظ ها را در نظر بگيرند.
بنابراين به طور کلي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با توجه به تراکم

بالا، وزن بيشتر، تعداد ستون هاي بيشتر، کيفيت و کارايي بالاتر، جنس

خوب و استاندارد، رنگ بندي هاي متنوع تر، نصب راحت تر و

نسبت به ساير مکان هاي ديگر مقرون به صرفه تر مي باشد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی,در,کرج, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 154 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:23

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:52

خريد کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است که دوره‌اي کوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌کند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌کنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

کتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گرکاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين کتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است که نزديک بود او را از پاي درآورد. اثري کوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي که مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي کردن. اين کتاب کوچک و ساده مي‌تواند به کساني که فکر مي‌کنند به آخر راه رسيده‌اند کمک کند، نيز به آن‌ها که عزيزانشان با چنين مشکلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن کتابي است درباره‌ي اين که چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاريکي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلکان

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي کرد که تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم کرده بود . در زير عنوان اين کتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يک زن براي پيدا کردن قاتل ايالت طلايي کاليفرنيا. اين کتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يک قاتل سريالي که در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( کاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يک کتاب در اين باره را با انتشارات هارپرکالينز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يک خبرنگار و يک نويسنده‌ي جنايي ديگر با همکاري همسر ميشل مک نامارا کار ناتمام او را تکميل کردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,97, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:37

چاپ سوليت ، چاپ بر روي متريالي پر طرفدار و جذاب

چاپ سوليت

ساختار سوليت :

  • سوليت يک متريال ساخته شده از PVC  مي باشد !
  • اين محصول مانند اکثر قريب به اتفاق متريال هاي هم دسته خود وارداتي مي باشد و عمده برند هاي سوليت موجود در بازار اين متريال ، ساخت چين مي باشد ؛ که تقريبا از لحاظ کيفيت و قيمت تقريبا همسان هستند .

سوليت يکرو  ( پشت طوسي ) و سوليت دورو :

اين محصول در ? نوع پشت طوسي ( يکرو ) و نوع دوم پشت سفيد ( دورو ) موجود مي باشد.

سايزبندي سوليت هاي يک و دورو

هر کدام از اين دو نوع در سايز هاي مختلفي موجود مي باشد. سوليت پشت طوسي ( يکرو ) در سايز هاي ?? و ??? سانتي متر و سوليت پشت سفيد ( دورو ) از عرض ??? تا عرض ??? موجود مي باشد. همان طور که از اسم سوليت نوع دوم مشخص است ، اين سوليت قابليت چاپ دورو را دارد و مي توان در فضاهاي متناسب خود استفاده کرد .

سطح صاف و بدون بافت متريال سوليت يک مزيت در کيفيت چاپ سوليت :

     از شرايط خاص اين محصول صاف و بدون بافت بودن سطح اين متريال مي باشد ؛ اما در کل بايد به اين موضوع اشاره کرد که هر چقدر سطح يک متريال بافت ريز تري داشته باشد ، مي تواند خروجي چاپ با کيفيت تري داشته باشد و در اين زمينه سوليت مانند کاغذ عکس و متريال هاي مشابه خود چاپ پذيري بسيار بالايي دارد .

مات و عدم بازتاب نور در سطح سوليت :

     از شرايط خاص ديگر سوليت مي توان به مات بودن و عدم بازتاب نور از صفحه اشاره کرد که اين ويژگي به کاربران کمک مي کند تا از سوليت در فضاهاي داخلي و زير نور هاي مصنوعي ( انواع لامپ ها ) استفاده کنند و مطمئن باشند تا اثر نور در صفحه نخواهد افتاد و کاربران را آزار نخواهد داد .

ضخامت و استحکام سوليت :

     ويژگي ديگر اين متريال ضخامت و استحکام بالاي اين متريال مي باشد که به ماندگاري بالاي آن کمک مي کند و مي توان با حس اطمينان بالا حتي چندين سال از اين محصول استفاده کرد . با توجه به اين قابليت ها است که در اکثر سازه هاي نمايشگاهي  مثل رول آپ ، پاپ آپ ، ميزکانتر و … از سوليت استفاده مي کنند.

چاپ اکوسالونت روي سوليت و چاپ يووي روي سوليت :

     سوليت در دو کيفيت مختلف قابليت چاپ دارد ، در کيفيت اکوسالونت و يووي ؛ که هر کدام از اين نوع چاپ ها ( که در مقالات آتي به جزئيات آن اشاره خواهيم کرد ) هزينه چاپ متفائتي دارد . اما با اين تفاسير چاپ اکوسالونت روي سوليت بسيار پر طرفدارتر از چاپ يووي مي باشد و هزينه کمتري نسبت به آن دارد .

ادامه مطلب : چاپ سوليت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : چاپ,سولیت,چاپ,بر,روی,متریالی,پر,طرفدار,و,جذاب, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:45

لینک دوستان

خبرنامه